Your alt text here.

Allhamdulillah im pass in exam LJM


tekan untuk besarkan

Aku bersyukur pada ALLAH..
sebab aku lulus..
sekarang student dah bertukar gelaran staff nurse..
gelaran itulah selama ini aku nanti2 kan...
kali pertama aku gagal..
masa tu aku down sangat2 bila tengok muka mama ayah kecewa..
aku dah give up sangat2..yela selama 3 tahun aku belajar tapi gagal
nasib baik ade peluang kali kedua untuk amik exam,
kali ni aku cuba betul sebab aku tak sanggup tengok mama ayah kecewa lagi..

hari ni aku dapat tahu result dah keluar so aku amik masa sejam nak bukak ..
sebab terlampau takut aku mengeletar satu badan,
before tu aku takut aku tak lulus aku col dulu mama ayah..aku cakap aku takut nak bukak..
sebelum nak tengok result tu aku da meraung dulu..takut pisang berbuah dua kali..
aku pom isi no ic,,dan tekan check..
YA ALLAH aku bermimpi ke?? aku cuba check banyak kali dan berkali2 tengok betul ke..
Alhamdulillah aku memang tak salah tengok..memang betul aku lulus..
tak sia2 aku belajar sendiri..dan yang penting doa mama ayah dimakbulkan ..
aku bersyukur ke hadrat ilahi...
sekarang aku yakin aku boleh balas jasa mama dan ayah,,
terima kasih YA ALLAH.......

2 comments:

  1. syukurlah ye..sy dulu first exam terus lulus ljm,nasib lulus gak..heheee

    follow sni ye^^

    ReplyDelete
  2. @Woofer Stormskrg da keje kt mn..heheh
    2 la brsyukur sgt2...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...