tips merahkan bibir

Cara Memerahkan Bibir
sape tak nak kan bibir merah semulajadi..
tipu la kalau cakap tak kan...
dekat sini aku ada bagi tips sikit camne nak bagi merah,,

tips yang pertama::

>>bersihkan bibir korang dulu..
>>amik madu sikit dan oleskan dekat bibir tu
>>lakukan setiap malam sebelum nak tidur,

tips yang kedua::

>> amik minyak zaitun tu tuang dalam bekas kecik.
>>campur kn minyak zaitun tadi dengan gula...ala gula yang korang buat air tu..hehee
>>sapu minyak zaitun yang dicampur ngan gula tadi dekat bibir..
>>fungsi dia cam srubbing la,,dah siap bilas dengan air..

elak bibir hitam

>>banyakkan makan buah..
>>jangan sesekali korang merokok..terutama gurl..
>>kalau pakai lipstik tu jangan la bawa sampai ke tidur,,tak de orang nak tengok pom..hehhe
>>jangan pakai lips balm yang ada perisa tu..bukan apa nanti korang suka jilat2 bibir tu..tak elok tau..nanti bibir kering
>>pakai lips balm kalau nak keluar pergi mana..
>>sebelum tido pom sapu pelembab bibir okay..

itu saja..ok baiii

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...