Your alt text here.

charcaol masque ~~~

hah ni la tube charcaol yang aku guna ni....



ce tengok muka aku ni..
agak2 macam apa?heheh..
kalau tengah malam mesti korang takutkan nak tengok..
macam orang minyak je..heheheh..

yang girl mesti nak tau kan aku pakai apa?
aku pakai charcaol masque..
sebab aku nak buang kotoran dekat muka aku..
selain tu dia boleh kurangkan blackhead dengan whitehead..
kalau muka bersih..jerawat pun kurang..betul tak??
kalau korang nak boleh klik dekat fb aku ni Lurve Charcaol Mask
aku jual tak mahal pun..rm26 je.. kalau harga borong aku jual 10-20 tube RM9.00,if 20 keatas RM8.00.. harga postage mengikut berat okay

ni selepas aku guna charcaol masque..
aku tak edit pun oke...heheheheh..
setakat ni aku guna and cust aku guna tak de komplain apa lagi..
okay la..salammmm


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...