Your alt text here.

SHAKLEE

Assalamulaikum...

 Dengan ini saya ingin memberitahu

sekarang saya adalah pengedar sah

shaklee ...saya ulangi sekali lagi saya pengedar sah shaklee...excited gitu nokss..haha..

Sebelum ni aku tukang makan..sekrang ni aku tukang pengedar pulak

Sebab apa aku nak jadi ahli shaklee sebab die bkesan dengan aku..aku makan vitamin c dengan vitamin b complex jerawat dah makin kurang paling best muka rasa lembut..kulit tak kusam lagi..padahal aku baru start makan 25 /12/2013  baru je lagi ..tapi dengan  satu syarat pastikan air cukup 3liter hokay !!!

apa pun aku mintak korang doa terbaik untuk aku..rezeki yang murah okay...

Kalau korang nak oder boleh oder dekat aku ..aku just guna harga ahli..tak amik untung pape pun hokayy..

Kalau nak beli sendiri boleh guna id aku yang tertera dekat bawah






♡Cik Nur haslina
♡fb Nur haslina iberahim
♡Shaklee Independent Distributor
♡ Id 1098220
♡ haslina (0195468321)
♡email : hafina89@gmail.com

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...