akibat tidak mencuci bra yang baru di beli





ya Allah seram seyh aku tgk gambar ni..peringatan untuk kaum wanita
bayangkan terjadi dekat korang..
apa korang buat?
kalo aku kan..aku rela potong...
gila nak simpan tetek dah ade ulat macam ni...
yakk geli sangat2!!
mengingau boleh ....hehehhe..
lebih lanjut
credit :: giler kentang

Setelah Susan McKinley (Antropologis) pulang setelah ekspedisi di Amerika Selatan, ia menyadari ada ruam aneh dipayudara sebelah kirinya, tiada siapa yang tahu itu apa, dan ia pikir ruam itu akan hilang seiring waktu.
Setelah ia kembali, ia menemui doktor kerana sudah mulai rasa sakit. Doktor tidak tahu penyakit apa yang di derita nya,doktor memberikannya antibiotik dan krim khusus.

Setelah berselang rasa sakitnya tidak hilang dan payudaranya semakin panas dan mulai berdarah. Ia memutuskan untuk membalut pendarahan itu, bagaimanapun rasa sakitnya semakin bertambah, dia mulai mencari doktor2 terbaik. Dr. Lynch tidak bisa mendiagnosis infection apa yang terjadi dan meminta Susan untuk mencari temannya yang ahli dalam bidang Dermatologi.

Susan menunggu selama 2 minggu dan akhirnya dapat bertemu Dermatologist tersebut.
Susan terkejut,setelah ia membuka, mereka lihat Larva bertumbuh dan bersarang dalam pori2 dan dalam luka payudaranya, sesekali mahkluk jahat >larva< ini masuk dalam pori2 dan muncul di lubang sebelahnya, yang ia tidak tahu adalah lubang itu sangat dalam dari yang dia bayangkan.

Larva ini memakan lemak, lapisan kulit dan cannal susu payudaranya TOLONG SEBARKAN PADA KAUM WANITA!!! subhanallah…….


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...